torsdag 3. juni 2010

SEX AND THE CITY 2


Charlotte, Carrie, Samantha og Miranda er tilbake...

Glassblåst lysekrone fra " Lindsey Adelman Studio ".

Spisestuen. En oksidert-metall lysekrone fra " Property ",
spisebordet er i mahogny, 1940 fra " Alan Moss ".
Stolene er trekt om i en tekstil fra " Lee Jofa ".
Stuen er klassisk lekker med miks av farger og former.
Sofa fra " Montauk Sofa " trekt om i blå ull-mohair fra " Donghia ".
Soverommet til Big og Carrie. Nydelig miks av mønstre og materialer.
Hodegavelen er trekt om i tekstil fra " Kravet ".
Tapet by Cole & Son fra " Lee Jofa ". Sengetøy fra " Anicini ".


Garderoben. Her ser man tydelig et skille i innredningen.
Carrie har sin oppbevarings plass hvitmalt, mens Big sin plass er i mørkt tre.
Og den er ganske mye større og mer "voksen" en i den 1. filmen.

Hjemme hos Charlotte sin leilighet på Park Avenue.
Nydelig lyst krem kjøkken som roper Charlotte. Komfyr fra " Wolf ".


Samantha sitt kontor på Manhattan.
Nydelig lyst og moderne.Skrivebord fra " Vitra ".

Hjemme hos Miranda og Steven i Broklyn
" Wolf "komfyr, nydelig blå inramming rundt kokesonen.

I morgen har jeg kinobilett til Sex and the City 2.
Derfor varmer jeg opp med litt bilder fra filmen. Filmen skaper et digert blest rundt moteverden.
Dette er jo morsomt og interessangt, men for meg er det interiøret som gjelder.
Det har skjedd en del interessange ting siden sist, som du kan se på bildene over.
Og for ikke å snakke om at den er filmet i Abu Dabi.
Jeg gleder meg virkelig til å se filmen i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar